Wycieczka do Karkowa i Energylandii - Szczegóły galerii - Szkoła Podstawowa nr 43 w Lublinie

Article heading icon

Wycieczka do Karkowa i Energylandii

Wycieczki szkolne są bardzo ważnym wydarzeniem w życiu całej klasy. Wspólne wyjazdy to bez wątpienia ekscytujące przeżycie, pełne emocji i niezapomnianych wrażeń. W dniach 27-28 maja uczniowie klasy 7b i 7d uczestniczyli w dwudniowej wycieczce do Krakowa i Energylandii.

Zwiedzanie Krakowa rozpoczęliśmy od Wawelu, gdzie obejrzeliśmy słynną wawelską Katedrę z grobami królewskimi i dzwonem Zygmunta. Następnie udaliśmy się na Rynek Główny gdzie zwiedziliśmy Kościół Mariacki z ołtarzem Wita Stwosza i obejrzeliśmy słynne renesansowe kamienice oraz Sukiennice. Nocleg mieliśmy w Domu Pielgrzyma w Kalwarii Zebrzydowskiej. Po obiadokolacji poszliśmy na spacer do kilku stacji słynnej Golgoty wpisanej na światową listę dziedzictwa kulturowego UNESCO. Drugiego dnia po śniadaniu przejechaliśmy autokarem do miejscowości Zator gdzie znajduje się największy w Polsce Park Rozrywki Energylandia. Nasi uczniowie przez cały dzień mogli korzystać z atrakcji tj Zadra, Hiperion, Mayan, Formuła, , Abyssus, RMF Dragon i wielu, wielu innych…